Winkelwagen

Geen producten in de winkelwagen.

RETOUREN

Bestelling annuleren vóór levering
U kunt elke bestelling kosteloos en zonder opgave van redenen annuleren, mits deze nog niet is verzonden. Wij beginnen vrijwel onmiddellijk met de verwerking van de bestellingen die in onze online winkel zijn geplaatst. Als u uw bestelling wilt annuleren, controleer dan eerst de status van uw bestelling door naar de link Bestelstatus op de Website te gaan. Als de status van uw bestelling “In behandeling” of “In wacht” is, kunt u uw bestelling annuleren door contact op te nemen met ons callcenter (zie het gedeelte Bestelstatus op de Website). Onze medewerkers van de consumentenservice zullen in ons magazijn een verzoek tot annulering van uw bestelling indienen. Indien succesvol, zullen zij u een e-mail sturen en zal de annulering kosteloos zijn. Indien annulering niet mogelijk is, zullen de product(en) aan u worden geleverd en kunnen deze worden geretourneerd in overeenstemming met de hieronder beschreven procedure. 

Retourneren van bestellingen na levering – defecten
U heeft het recht aan u geleverde producten te retourneren indien deze gebreken vertonen of anderszins niet in overeenstemming zijn met uw bestelling op het moment dat u deze heeft ontvangen. U kunt dit doen binnen 14 dagen nadat u het gebrek heeft geconstateerd. Dit laat onverlet uw wettelijke rechten. Indien uw klacht gegrond is, zullen de aankoopprijs en de verzendkosten worden terugbetaald. Voor praktische informatie over hoe u kunt retourneren, zie de rubriek Retourneren op de Website. 

Uitoefening van uw herroepingsrecht
Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met de producten die u hebt besteld, kunt u de aan u geleverde producten binnen 14 kalenderdagen nadat het product is geleverd, zonder opgave van redenen aan ons retourneren, op voorwaarde dat:
– de producten ongeopend zijn en op geen enkele manier gebruikt;

– het product compleet is en u het retourneert in of samen met de originele verpakking, folies etc..

– er niet met het product is geknoeid of anderszins veranderingen zijn aangebracht.

Voor informatie over terugbetalingen, zie art 6.5 hieronder. Voor praktische informatie over hoe u kunt retourneren, zie de rubriek Retourneren op de Website. Als u ons laat weten dat u een product wilt retourneren, betalen wij u alle ontvangen betalingen terug (met uitzondering van eventuele extra kosten als gevolg van uw keuze voor een andere levering dan de door ons aangeboden goedkoopste standaardlevering) en in ieder geval niet later dan 14 dagen vanaf de dag waarop wij op de hoogte zijn gesteld van uw besluit om gebruik te maken van uw herroepingsrecht.

Omruiling van producten
Ruilen van producten is op dit moment niet mogelijk, maar u heeft wel de mogelijkheid om uw product(en) te retourneren. Zie art 6.2 en 6.3 hierboven. Voor informatie over terugbetalingen, zie art 6.5 hieronder. Om een ander product te krijgen, zult u een nieuwe bestelling op de Website moeten plaatsen. 


Informatie over terugbetaling
Restitutie vindt plaats binnen 14 dagen na ontvangst door Cloé Maria Exclusives van het geretourneerde product, op basis van de oorspronkelijke betalingsvorm. Indien u via bankoverschrijving heeft betaald dient u deze informatie aan de klantenservice te geven wanneer u de retourzending initieert, zodat wij het geld direct op uw rekening kunnen terugstorten. In het geval dat u goederen retourneert om andere redenen dan defecten of non-conformiteit met uw bestelling, zult u moeten betalen voor de retourzending. Voor praktische informatie over het retourneren van goederen en de termijnen voor terugbetaling, raadpleegt u het gedeelte Retourzendingen op de Website. Lees de informatie in de Help-sectie en volg de aanwijzingen zorgvuldig op om onnodige vertraging te voorkomen. Als u met Maestro hebt betaald en bij het afrekenen het veld ‘uitgiftenummer’ of ‘begindatum’ niet hebt ingevuld, kunnen wij uw retourzending niet verwerken en/of u geen geld teruggeven. 

Risico van retourzending
Indien u een product retourneert onder art. 6.2 – 6.5 bent u zelf verantwoordelijk voor het verzenden van het product naar ons distributiecentrum. Indien wij het product niet ontvangen, zijn wij op geen enkele wijze aansprakelijk voor verlies van het product. De bewijslast dat een product bij ons is afgeleverd ligt bij u of het bedrijf dat voor de verzending is ingeschakeld.
*** Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie) ***

nl_NLDutch